this is Poland in Ukraine

this is Poland in Ukraine
eViLa

lafarovych@ukr.net

2014-12-22

LVIV. 2016

ДЛЯ ДІТЕЙ
АПЕКС

Список закладів: 1. Вардкес Арзуманян
Світ кави «Я дуже люблю і поважаю Маркіяна (власник «Світу кави» Маркіян Бедрій, – ред.). Це людина, яка несе в собі позитив і обожнює те, чим займається. Я дуже радію, коли десь у Києві чи Одесі мені подають каву, обсмажену Маркіяном – це частинка Львова і ставлення. І особисто мені однаково, чи присутній «Світ кави» в якихось рейтингах, для мене Маркіян найкращий».
2. Майстерня шоколаду «Я в дитинстві крав шоколад :) Шоколадний Львів, який створили в одному невеликому проекті мої друзі з «!Фесту», сьогодні присутній по багатьох містах України. Це теж частинка Львова, яку багато хто забирає з собою у вигляді гастрономічного сувеніра. Я пам'ятаю наші довгі дискусії на робочих групах в Раді конкурентоспроможності міста на тему створення гастрономічних сувенірів Львова. Вважаю, що хлопцям це вдалося і вони в моїх очах кращі».
3. Цукерня «Я поважаю Любу і Свєту (Любов Федоренко та Світлана Роман), людей, які так трепетно ставляться до традицій «солодкого Львова». «Цукерня» – це вже львівська традиція».
4. Чорний кіт «Це проект Лесі та Андрія Іонових. Кияни, та й не тільки вони, пам'ятають їх «Вероніку», як заклад, що треба обов'язково відвідати. Всі їхні проекти давно на вустах львів'ян та гостей міста. Я знаю ставлення Лесі і мені воно дуже подобається. «Чорний кіт» – це заклад, в якому я іноді ховаюся і їм із задоволенням».
5. Кафе 1 «Це – дітище Марка Зархіна. Дуже атмосферне, львівське, гостинне і миле місце».
6. Дарвін «Дарвін» був пробою пера Марка (Зархіна, – ред.) і, я вважаю, що дуже вдалою пробою. Чекаю розширення. На скільки я знаю, це входить в плани компанії і вони готуються нас здивувати».
7. Green «Відносно молодий заклад. Належить дуже захопленим людям, з якими я не знайомий, але мені дуже подобається їхнє ставлення до свого дітища. Наскільки я зрозумів, хлопці знають толк в "гріні", самі його вирощують – і у них це добре виходить».
8. Familia wok & pasta «Не знаю ні прізвища ні імені, але ставлення правильне, і я буду радіти їхнім успіхам».
9. Фелічіта «Піцу я їм тільки тут. Компанія з Луцька, дуже привітний і гостинний персонал. Піцерія гармонійно влилася у львівську сферу гостинності». Кав’ярні: Світ Кави (Львів)
Мануфактура Кави (Львів)

М’ясні ресторани:
Перша грильова ресторація м'яса та справедливости (Львів)
Mon Chef (Львів) Динамо Блюз (Львів)

Пивні ресторани: Кумпель (Львів)
Хмільний дім Роберта Домса (Львів)

Ресторан локальної кухні: Кумпель (Львів)
Львiвськi пляцки (Львів) Цукерня (Львів)

Ресторан національної кухні:
Bianco Rosso (Львів)
Піца Челентано Ristorante (Львів)
Амадеус (Львів)

Відкриття року: Атляс (Львів)

Ресторан з найкращою винною картою:

Гармата (Львів)
Vintage Boutique Wine Cellar (Львів)

Залежі

search this blog